Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 22 listopada 2012

Liebster Award + informacja.


Nominacja numer dwa. xd Ponownie odpowiem na 22 pytania. :D xd

1.Ulubiony chłopak z TW?
Wszystkich bardzo lubię, ale jak już muszę muszę wybierać, to Nathan. xd
2.Have Some Fun, Mad Man, I Found U czy Bring It Home?
I Found You. 
3.Do jakich fandomów jeszcze należysz?
Żadnego, ale lubię Biebera. xd 
4.Lubisz łazanki?( tak, tak musiałam^^ Akurat jem;D )
Nigdy nie jadłam. xd
5.Co sądzisz o Tomsey i Siveeshy?
Kocham. <3 Poza tym cieszę się, że nasi chłopcy są szczęśliwi. ^^
6.Za co kochasz TW?
Za ich muzykę i oryginalność. PRAWIE każda gwiazdka próbuje być idealna, a oni się tylko bawią. :D 
7.Gdzie mieszkasz?
A w Polsce, wiesz? :D
8.Kupisz Third Strike? (ja koniecznie*-*)
Chyba bym umarła, gdybym tego nie miała. xd
9.Kiedy stałaś się/stałeś się Prisoner?
Rok temu na początku grudnia. ^^ jakoś dwa tygodnie przed świętami. :D
10.Co najbardziej podoba ci się w każdym z chłopaków?
Głosy, styl i to, że są pozytywnie walnięci. :D
11.Masz zamiar wybrać się (jak będzie) na koncert TW w Polsce?
Tak, nawet mam już obiecane bilety. ^^



1. Ulubiona piosenka?
Dużo tego, serio, nie wiem. :c
2. Masz jakieś zwierzątko? Jak tak to jakie?
Aktualnie nie mam.
3. Jaką czekoladę lubisz najbardziej? (no chyba, że nie lubisz to wtedy nie.. o.O) 
Tą taką dużą z Milki. Z karmelem i orzechami. *.* Lubię karmel. :D
4. Twój ideał chłopaka?
Nie myślę o tym. xd
5. Ulubiony film?
Nie umiem wybrać. :D
6. Co najczęściej robisz w wolnym czasie?
Piszę opowiadanie, albo spotykam się ze znajomymi.
7. Laptop czy komputer?
Laptop. ^^
8. Ulubiony przedmiot w szkole?
Angielski i zajęcia artystyczne. :D
9. Co chciałabyś dostać pod choinkę?
Już dostałam słuchawki. xd
10. Lubisz zimę?
Nie, za zimno. :<
11. Wolisz budyń czy kisiel? ;D
Kisiel. :D

I wiecie co ?
NOMINUJĘ WSZYSTKICH CZYTELNIKÓW. CO DO JEDNEGO.
a jeżeli nie macie blogów, odpowiedzcie w komentarzach. ^^
Pytaniaa. :

1. Ulubiona pora roku ?
2. Ulubiona liczba ?
3. Ulubiona nauczycielka? W sensie od czego. :D
4. Który z The Wanted jest najbardziej w Twoim typie?
5. Jak się nazywasz? :D
6. Ulubiony teledysk ? (nie musi być The Wanted)
7. W której klasie jesteś ?
8. Najładniejsze polskie imię męskie wg Ciebie?
9. Masz rodzeństwo ?
10. Twoje uzależnienie? :D
11. Przedmiot, bez którego nie wyjdziesz z domu to..? (oprócz telefonu, on się nie liczy. :D )

INFORMACJA.
Nie wiem, czy ktoś zauważył, ale przez niecały jeden dzień blog był chwilowo usunięty. No i powiedzmy, że go przywróciłam, ale pozostaje jakby w zawieszeniu. Znaczy, będę dodawała rozdziały, ale rzadziej niż teraz, chyba że mi coś przejdzie, w co wątpię. xd Jednym słowem sprawy osobiste. :D
Poza tym widzę, że coraz mniej osób czyta, więc nikomu krzywda się nie stanie, istnieją jeszcze lepsze blogi od mojego. ^^


4 komentarze:

  1. 1. Ulubiona pora roku ?
    Zima.
    2. Ulubiona liczba ?
    sześć
    3. Ulubiona nauczycielka? W sensie od czego. :D
    wybiore nauczyciela PAN OD WOSu I PAN OD HISTORII
    4. Który z The Wanted jest najbardziej w Twoim typie?
    JAY ;3
    5. Jak się nazywasz? :D
    Natalia ;o
    6. Ulubiony teledysk ? (nie musi być The Wanted)
    The Black Keys - Tighten Up
    7. W której klasie jesteś ?
    w pierwszej liceum
    8. Najładniejsze polskie imię męskie wg Ciebie?
    Michał
    9. Masz rodzeństwo ?
    nie
    10. Twoje uzależnienie? :D
    słodycze ;o
    11. Przedmiot, bez którego nie wyjdziesz z domu to..? (oprócz telefonu, on się nie liczy. :D )
    Ostatnio jest to szkicownik :O
    + MASZ PISAĆ DODAWAĆ I WYMYSLAC NOWE ROZDZIAŁY BO BĘDE BARDZO ZŁA I ZROBIE TO CO OBIECAŁAM NIE POWSTRZYMASZ MNIE PRZED TYM I WGL WEŹ SIĘ OGARNIJ BO ŚWIETNIE PISZESZ ALE JESTES GŁUPIA I MYSLISZ ŻE NIE A TO JEST BARDZO ZŁE BO JEŻELI JESTEŚ CHRZEŚCIJANINKA TO POWINNAS WIEDZIEC ŻE JEŻELI PAN BÓG DAŁ TALENT TO NIE PO TO ABY GO CHOWAĆ TYLKO ROZWIJAĆ (NATALIA MA BIBLIĘ NA JĘZYKU POLSKIM)
    KOCHAM CIE I W OGÓLE ALE WEŹ DAJ SPOKÓJ I DODAJ NASTEPNY ROZDZIAŁ <3

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Ulubiona pora roku ?
    Lato i zima ;D nigdy się nie mogę zdecydować
    2. Ulubiona liczba ?
    4
    3. Ulubiona nauczycielka? W sensie od czego. :D
    Od angielskiego
    4. Który z The Wanted jest najbardziej w Twoim typie?
    Nathan ;]
    5. Jak się nazywasz? :D
    Zuzanna xd
    6. Ulubiony teledysk ? (nie musi być The Wanted)
    Wszystkie TW ;D i Nickelback - Savin me
    7. W której klasie jesteś ?
    3 gimnazjum
    8. Najładniejsze polskie imię męskie wg Ciebie?
    Adrian
    9. Masz rodzeństwo ?
    Nie
    10. Twoje uzależnienie? :D
    Muzyka, internet, telefon, słodycze.. dużo by wymieniać xD
    11. Przedmiot, bez którego nie wyjdziesz z domu to..? (oprócz telefonu, on się nie liczy. :D )
    Carmex

    OdpowiedzUsuń
  3. chwilowo usunięty .. wiesz co ja tu przeżywałam ?
    Od zmysłów odchodziłam, herbatką wylałam z emocji. :c
    Ale naszczęście jest, uff.
    Tylko mam stan depresyjny bo chcesz zawiesić, a nie zawiesić, wiesz o co chodzi ..
    pf, smuteczkuje z Tobą pomimo wszystko, wiedz o tym!
    Co Ty pierdolisz o lepszych blogach, teraz Twój się liczy.
    to ten, wytrwałości, weny i nie smutaj jeżeli smutasz. :c
    czeeeeeekam. <3
    ps. uhu, nie źle sie podlizałam, co. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Blog bardzo ciekawy, naprawdę. Dzisiaj przeczytałam wszystko co tutaj było, i liczę na to, że szybko pojawią się kolejne rozdziały, gdyż już nie mogę się doczekać. :D

    W wolnym czasie, jeśli możesz, zajrzyj na mojego bloga: it-was-meant-to-be.blogspot.com
    Chciałabym poznać Twoją opinię. :>

    OdpowiedzUsuń